Zákaznická podpora:info@laboka.cz

VŠE O NÁKUPU

GDPR SOUHLAS

Zásady práce s vašimi údaji

Laboka s.r.o., Branická 1689/36, Praha 4, 147 00, IČO: 21955191 provozující e-shop na webových stránkách www.laboka.cz. 

Pro poskytování prodeje výrobků a provozu našich webových stránek zpracováváme některé osobní údaje.

Zpracování osobních údajů upravuje zejména nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických sobo v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) („GDPR“)

 

I. Zpracování osobních údajů

 A. Zpracování osobních údajů v případě použití kontaktního formuláře

Pokud poptáváte naše výrobky, budeme pracovat s vašimi kontaktními údaji, které nám sdělíte, hlavně prostřednictvím poptávkového formuláře. Jsou to jméno, příjmení, email, kontaktní telefon.

Z jakého důvodu?

Kontaktujeme vás přes ně pro další domluvu ohledně výrobků.

Na základě jakého právního důvodu?

Jedná se o zpracování na základě čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR – jednání o smlouvě, resp. provedení opatření před uzavřením smlouvy na vaši žádost.

Jak dlouho budeme osobní údaje zpracovávat?

Pokud nenavážeme další spolupráci, vaše data budeme zpracovávat nejdéle 3 měsíce od naší poslední komunikace.

 B. Zpracování osobních údajů v případě nákupu

 Pokud u nás nakoupíte, budeme pracovat s údaji, které nám vyplníte. Jsou to hlavně fakturační údaje: jméno, příjmení, adresa, telefon.

 Z jakého důvodu?

Osobní údaje potřebujeme zpracovat, abychom splnili naši smlouvu – dodali vám naše výrobky. Přes kontaktní údaje s vámi budeme také komunikovat ohledně stavu vaší objednávky, případně ohledně reklamací nebo vašich dotazů.

Osobní údaje budeme dále zpracovávat pro splnění našich povinností, které nám plynou ze zákona (hlavně pro účetní a daňové účely, případně pro vyřízení reklamací či vrácení výrobků).

Na základě jakého právního důvodu osobní údaje zpracováváme?

Jedná se o zpracování na základě čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR – plnění smlouvy a čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR – plnění naší právní povinnosti.

Jak dlouho budeme osobní údaje zpracovávat?

Po dobu plnění naší služby a poté 10 let od posledního poskytnutí takové služby nebo dodání zboží.

C. Newslettery (obchodní sdělení)

 Pokud jste nakupující zákazník a nezakázali jste nám to při nákupu, použijeme vaši e-mailovou adresu pro rozesílku našich novinek.

Na základě jakého právního důvodu?

Umožňuje nám to ust. § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, pokud jste nám to při nákupu nezakázali.

Jak dlouho budeme osobní údaje zpracovávat?

10 let od vašeho posledního nákupu. Z rozesílky se můžete kdykoliv odhlásit prostřednictvím e-mailu nebo nás kontaktujte na e-mailu info@laboka.cz

 

II. Kdo se k datům dostane? 

Vaše data zůstanou u nás. Přesto pro nás pracují některé společnosti nebo jiné osoby, které se k datům dostanou proto, že nám pomáhají s chodem našeho e-shopu. Jsou to:

  • provozovatel e-shopové platformy Shoptet (společnost Shoptet a.s., se sídlem Dvořeckého 628/8, Břevnov, 169 00, Praha 6, IČ 289 35 675, společnost je zapsaná u Městského soudu v Praze, oddíl B vložka 25 395)
  • společnosti podílející se na expedici plateb, ThePay.cz, s.r.o., se sídlem Masarykovo náměstí 102/65, Jihlava, 586 01, IČ: 28135261, společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 88388
  • marketingová agentura Adsvantage s.r.o., se sídlemNádražní 921/108, Ostrava, 702 00, IČ: 09979441, společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, spisová značka C 84918
  • Meta Platforms Ireland Limited, Merrion Road, Dublin 4, D04 X2K5, Ireland, DIČ: IE9692928F
  • Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ireland, DIČ: IE 6388047V
  • příprava účetnictví společnost RPC Fin s.r.o, U Kapličky 67, Nová Ves pod Pleší, 26204

 Vaše osobní údaje se dále mohou dostat k těmto dalším subjektům:

  • zaměstnanci společnosti Laboka 

Osobní údaje zpracováváme pouze na území Evropské unie.

III. Co byste dál měli vědět 

V naší společnosti nemáme jmenovaného pověřence pro ochranu osobních údajů.

V naší společnosti nedochází  k rozhodování na základě automatického zpracování či profilování.

Pokud byste měli k osobním údajům otázky, kontaktujte nás na e-mailové adrese info@laboka.cz   nebo zavolejte na tel. č. +420730820089.

IV. Používání souborů cookies 

Cookies jsou textové soubory obsahující malé množství informací, které se při návštěvě našich webových stránek stahují do Vašeho zařízení. Soubory cookies se následně při každé další návštěvě odesílají zpět na webovou stránku nebo jinou webovou stránku, která je rozpozná. 

Soubory cookies plní různé úlohy, například umožňují efektivní navigaci mezi webovými stránkami, zapamatování si Vašich preferencí a celkově zlepšují zkušenost uživatele. Dokážou také zajistit, aby reklamy zobrazované on-line byly lépe přizpůsobené Vaší osobě a Vaším zájmům.

Na webových stránkách používáme následující cookies:

  • Nezbytné cookies: jsou zapotřebí k provozu webových stránek, umožňují například přihlásit se do zabezpečených částí stránek a další základní funkčnosti stránek. Tato kategorie cookies se nedá zakázat.
  • Analytické/statistické cookies: umožňují nám například rozpoznat a zjistit počet návštěvníků a sledovat, jak naši návštěvníci používají webové stránky. Pomáhají nám zlepšovat způsob, jakým stránky fungují, například tak, že umožňují uživatelům snadno najít to, co hledají. Tyto soubory spouštíme pouze s Vaším předchozím souhlasem.
  • Reklamní cookies: používají se ke sledování preferencí a umožňují zobrazit reklamu a další obsah, které nejlépe odpovídají vašemu zájmu a online chování. Tyto soubory spouštíme pouze s Vaším předchozím souhlasem.

 

Upozorňujeme, že třetí strany (včetně např. poskytovatelů externích služeb) mohou rovněž používat cookies a/nebo přistupovat k údajům shromažďovaným cookies na webových stránkách.

Používané soubory cookies:

Technický název

Vydavatel

Účel o popis cookies

Doba trvání

 Analytické

Google Analytics

Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat. Se souhlasem nám dáváte možnost využít i nový typ dat:

AD_PERSONALIZATION souhlas s cílenou personalizovanou reklamou.

AD_USER_DATA souhlas s poskytnutím uživatelských dat nástrojů Google.

5 let

Profilující

Facebook

Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamu, které pro vás mohou být zajímavé

5 let

Profilující

Instagram

Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamu, které pro vás mohou být zajímavé

5 let

Profilující

Seznam Sklik

Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamu, které pro vás mohou být zajímavé

5 let

Nezbytné

 

Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně.

3 roky

 

Další informace o cookies a jejich aktuální seznam naleznete prostřednictvím jednotlivých internetových prohlížečů, nejčastěji v položce Nástroje pro vývojáře.

Souhlas může být vyjádřen prostřednictvím zaškrtávacího políčka obsaženého v tzv. cookie liště. Soubory cookies můžete i následně v nastavení svého internetového prohlížeče odmítnout, nebo si nastavit užívání jen některých.

Další informace o správě cookies v jednotlivých prohlížečích naleznete na následujících odkazech:

V. Vaše práva v souvislosti se zpracováním osobních údajů

Nařízení GDPR vám dává mimo jiné právo obrátit se na nás a chtít informace, jaké vaše osobní údaje zpracováváme, vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a nechat je aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování, můžete požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů, požadovat po nás v určitých situacích výmaz osobních údajů a v určitých případech máte právo na jejich přenositelnost. Proti zpracování na základě oprávněného zájmu lze vznést námitku.

Pokud si myslíte, že s daty nenakládáme správně, máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, případně se se svými nároky obrátit na soud.

Tyto podmínky jsou účinné od 28.2.2024

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) značky Laboka s fakturačními údaji: Laboka s.r.o., Branická 1689/36, 147 00, Praha 4, IČ: 21955191 a kontaktní adresou (i pro reklamace): Laboka s.r.o., Pod Pahorkem 191, Nová Ves pod Pleší, vedená u Městského soudu v Praze - C 409014, s kontaktními údaji: e-mail: info@laboka.cz a telefon: + 420 730 820 089 upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.laboka.cz

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde https://www.laboka.cz/GDPR/.

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („webové rozhraní E-shopu“).

Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.

  1. NĚKTERÉ DEFINICE
    • Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Výrobky;
    • Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Výrobku, a to včetně ceny za jeho zabalení;
    • Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;
    • DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;
    • Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
    • Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Výrobku s Námi;
    • Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Výrobku a uzavřených Smluv;
    • Vy jste osoba nakupující na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;
    • Výrobek je vše, co můžete nakoupit na E-shopu.
  2. Obecná ustanovení a poučení
    • Koupě výrobku je možná jen přes webové rozhraní E-shopu.
    • Při nákupu Výrobku je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli v Objednávce budeme tedy považovat za správné a pravdivé.
    • Na našem E-shopu také poskytujeme přístup k hodnocení Výrobku provedenému jinými spotřebiteli. Autenticitu takových recenzí zajišťujeme a kontrolujeme tím, že propojujeme hodnocení s konkrétními objednávkami, tudíž v interním systému u každého hodnocení vidíme i propojené ID objednávky, a tak jsme schopni ověřit a prokázat, že recenze pochází od reálného spotřebitele.
  3. UZAVŘENÍ SMLOUVY
    • Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
    • Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované Námi tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.
    • K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili Objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
      1. Informace o nakupovaném Výrobku (na E-shopu označujete Výrobek, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Přidat do košíku“);
      2. Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Výrobku; tyto informace budou zadány v rámci tvorby Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného Výrobku, způsobu jeho doručení a platby;
      3. Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Výrobek, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.
    • V průběhu tvorby Objednávky může až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ Objednávku dokončíte. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami, v opačném případě nebude možné Objednávku dokončit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám.
    • Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky, tj. ve znění přiloženém jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást Smlouvy. Potvrzením Objednávky dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi.
    • Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Výrobek není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů Výrobků, než kolik je z naší strany umožněno. Informaci o maximálním počtu Výrobků Vám však vždy v rámci E-shopu předem poskytneme a neměla by pro Vás být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte.
    • V případě, že v rámci E-shopu nebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Výrobky za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.
    • V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.
    • V případě, že máte zřízen Uživatelský účet, můžete učinit Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě máte ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný, jako v případě kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.
    • V některých případech umožňujeme na nákup Výrobku využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Výrobek poskytnuto se slevou.
  4. UŽIVATELSKÝ účet
    • Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.
    • Při registraci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.
    • Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost.
    • Uživatelský účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.
    • Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, když jej více, než 5 let nevyužíváte, či v případě, kdy porušíte své povinnosti dle Smlouvy.
    • Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
  5. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
    • Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Výrobku v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
    • Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.
    • Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Výrobku. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:
      1. Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 22 dnů.
      2. Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu The pay přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: https://web.thepay.cz/obchodni-podminky-1/ V případě platby kartou online je Celková cena splatná do 22 dnů.
    • Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu.
    • Vlastnické právo ke Výrobku na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Výrobek převezmete. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na Náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby.
  6. DORUČENÍ VÝROBKU, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI
    • Výrobek Vám bude doručeno nejpozději do 10 dnů způsobem dle Vaší volby doručením prostřednictvím dopravní společnosti Zásilkovna domů či na jejich výdejní místo.
    • Výrobek je možné doručit v rámci České republiky a Slovenské republiky.
    • Doba doručení Výrobku vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení Výrobku Vám bude sdělena v potvrzení Objednávky. Doba uvedená v těchto Podmínkách je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. V případě osobního odběru na provozovně Vás vždy o možnosti vyzvednutí Výrobku budeme informovat prostřednictvím e-mailu.
    • Po převzetí Výrobku od dopravce je Vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu Výrobku a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a Nám. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností Výrobku od dopravce převzít.
    • V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít Výrobek, s výjimkou případů dle čl. 4 Podmínek, nemá to za následek porušení Naší povinnosti Vám Výrobek doručit. Zároveň to, že Výrobku nepřevezmete, není odstoupení od Smlouvy mezi Námi a Vámi. Nám ale v takovém případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy. Pokud se rozhodneme odstoupit od Smlouvy, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručíme. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení Ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.
    • Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Výrobku doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit Nám náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.
    • Nebezpeční škody na Výrobku na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy Výrobek nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. 4 Podmínek, na Vás nebezpečí škody na Výrobku přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Výrobku pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Výrobku.
    • V případě, že Výrobek nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační doba dostupnosti Vás budeme vždy informovat v případě:
      1. mimořádného výpadku výroby výrobku, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné Výrobek dodat;
      2. prodlení s dodáním Výrobku od Našeho dodavatele, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dodání.
  1. Práva Z VADNÉHO PLNĚNÍ
    • Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Výrobku podle čl. 7 Podmínek je Výrobek bez vad, zejména pak, že Výrobek:
      1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
      2. je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme;
      3. je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci;
      4. je vhodné k účelu, k němuž se Výrobek tohoto druhu obvykle používá;
      5. množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Výrobek téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
      6. je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu a jiných pokynů k užívání, které můžete rozumně očekávat; a
      7. odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Vám byly poskytnuty před uzavřením smlouvy.
    • Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
    • V případě, že bude mít Výrobek vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 1, můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Výrobek reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně bez Našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.
    • Má-li Výrobek vadu, máte následující práva:
      1. na odstranění vady dodáním nového Výrobku bez vady, nebo dodáním chybějící části Výrobku; nebo
      2. na odstranění vady opravou Výrobku,

ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Výrobek mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro vás.

  • Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Výrobek mělo bez vady.
  • Dále máte právo na:
    1. přiměřenou slevu z Ceny; nebo
    2. odstoupení od Smlouvy,

jestliže:

  1. odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;
  2. se vada projeví opakovaně,
  3. je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo
  4. je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.
  • Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Výrobku nevýznamná.
  • V případě, že jste si vadu na Výrobku způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.
  • Vadou Výrobku není opotřebení Výrobku způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Výrobku opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
  • Při uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:
    1. datum, kdy jste reklamaci uplatnili;
    2. co je obsahem reklamace;
    3. jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;
    4. Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
  • Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
  • O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Výrobku, je Vaší povinností Nám původní Výrobek vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme My.
  • V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Výrobku.
  • V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Výrobku ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Výrobku.
  1. odstoupení od smlouvy
    • K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
    • V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující Výrobek mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi výrobku, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, jejímž předmětem je několik kusů Výrobků nebo dodání několika částí Výrobku, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části Výrobku, a v případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, na základě, které Vám budeme Výrobek dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání první dodávky.
    • Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů).
    • Ani jako spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku.
    • Lhůta k odstoupení dle čl. 2 Podmínek se považuje za zachovanou, pokud Nám v jejím průběhu odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.
    • V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 2 Podmínek jste povinní Nám Výrobek zaslat do 14 dnů od odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením Výrobku k Nám. Vy máte naopak nárok na to, abychom Vám vrátili Cenu za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Výrobku, který jsme pro dodání Výrobku nabízeli. V případě odstoupení z důvodu, že My porušíme uzavřenou Smlouvu, hradíme i náklady spojené s navrácením Výrobku k Nám, ovšem opět pouze do výše Ceny za dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Výrobku, který jsme při dodání Výrobku nabízeli.
    • V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený odstoupení od Smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než Výrobek obdržíme, nebo Nám prokážete, že došlo k jeho zaslání zpět Nám. Výrobky Nám prosím vracejte čisté, pokud možno včetně originálního obalu.
    • V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 2 Podmínek Nám však odpovídáte za snížení hodnoty Výrobku, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto výrobkem jinak, než je nutné k tomu, abyste se seznámili s povahou, vlastnostmi a funkčností Výrobku, tj. způsobem, jakým byste se se Výrobkem seznamovali v kamenné prodejně. V případě, že jsme Vám ještě nevrátili Cenu, jsme oprávněni pohledávku z titulu nákladů započíst na Vaši pohledávku na vrácení Ceny.
    • My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme Výrobek, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Výrobek dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze Výrobku), a to i před uplynutím doby uvedené v čl. 9. Podmínek. Můžeme také od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v Objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete Výrobek v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.
  2. Řešení sporů se spotřebiteli
    • Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
    • Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy info@laboka.cz Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.
    • K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Gorazdova 1969/24120 00 Praha 2 , IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
    • Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
  3. Závěrečná ustanovení
    • Pokud Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat Výrobek mimo území České republiky), bude se vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.
    • Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás kontaktovali.
    • Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny nebo Vám na základě Smlouvy máme dodávat Výrobky pravidelně a opakovaně. Informace o změně Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud od Vás do 14 dnů od zaslání informace o změně neobdržíme výpověď uzavřené Smlouvy na pravidelné a opakované dodávky Výrobku, stávají se nové podmínky součástí naší Smlouvy a uplatní se na další dodávku Výrobku následující po účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že výpověď podáte, činí 2 měsíce.
    • V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
    • Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.
    • Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 1.1.2023.

 

ČASTÉ DOTAZY

Kolik stojí doprava? 

Pro objednávky od 950 Kč je zdarma. Balíček v nižší hodnotě vám doručíme od 89 Kč prostřednictvím Zásilkovny či PPL. Balíčky odesíláme 4x týdně. Pondělí, úterý, středa a pátek. Pokud zaplatíte v pracovní den den před odesláním do 13:00 hodin. Balíček stihneme odeslat následující pracovní den.

Na doručení spěchám, co mám udělat?

Zavolejte nám na telefon +420730820089, pokud se nedovoláte, napište e-mail a do předmětu Urgentní poslání. Za nás doporučujeme odesílat přes PPL s doručením na adresu, většinu zásilek doručí do druhého dne.

Nepodařilo se mi zaplatit přes platební bránu ...

Napište nám na info@laboka.cz a my vám pošleme podklady k platbě převodem nebo sami uhraďte částku na účet 2502964028/2010 a přidejte variabilní symbol čísla objednávky.

Chci zaslat výrobky na dobírku ...

Na dobírku standardně neposíláme, jen na vyžádání. Udělejte objednávku na e-shopu. Dejte platbu převodem a do poznámky v procesu objednávky napište zaslat na dobírku. Za dobírku si účtujeme 30 Kč navíc.

Doručujete i do jiných zemí? 

Ano, na Slovensko si můžete vybrat doručení přímo na našich stránkách. Do ostatních zemí doručíme po předchozí domluvě. Stačí nám napsat na info@laboka.cz.

Lze dodatečně změnit adresu doručení?

Pokud už není objednávka u nás odevzdána přepravci, změnit adresu či jiné kontaktní informace umíme.

Chci zrušit svou objednávku ...

Stačí nám napsat na info@laboka.cz. Pokud už je zaplacená, vrátíme vám peníze zpět na  účet. 

Nechci kartičku s nápisem Pro báječnou ženu ...

U každého produktu máte možnost vybrat výměnu kartičky bez nápisu. Můžete si na kartičku tak napsat sami nápis, jaký chcete. 

Máte dárkové balení?

Ano, u každého produktu lze přiobjednat dárkové balení jednoho výrobku nebo celé objednávky. Zároveň lze objednat dárkové balení také jako produkt samostatně. 

Jak vybrat velikost náušnic?

U každého produktu máte obrázek s fotkou na modelce, jak vypadají jednotlivé průměry náušnic na uších.

Výrobek, který se mi líbí, není dostupný v požadované velikosti ...

Stačí nám napsat na info@laboka.cz a my vám jej vyrobíme.

Z jakého materiálu jsou šperky vyrobeny?

Šperky vyrábíme za skla a chirurgické oceli, mezi těmito komponenty je pevný speciální papír s natištěným motivem. 

Jsou šperky vyráběné ručně?

Ano, šperky, vyrábíme ručně, každý kousek vezmeme do ruky při výrobě 16x než dostane k vám. 

Vyrábíte šperky na zakázku?

Ano, stačí objednat produkt Šperky na přání nebo Náhrdelník na přání, zaslat nám vámi dodaný obrázek. Do e-mailu vám následně odešleme obrázek s výřezem do šperku ke schválení.

Mám představu motivu na šperk, ale nemám obrázek ...

Stačí nám poslat nápad a my vám návrh připravíme. Zároveň prosíme rovnou objednat produkt Šperk na přání nebo Náhrdelník na přání, abychom znali přesný rozměr, na který návrh připravit. 

Ztratila jsem jednu náušnici, prodáváte i jeden kus?

Ano, stačí nám napsat na info@laboka.cz a poslat fotku náušnice. Průměr většinou snadno dohledáme podle starší objednávky. Cena jednoho kusu je poloviční od klasické ceny páru.

Ráda bych jinou délku náhrdelníku s přívěškem ...

Stačí udělat objednávku a do poznámku v procesu objednávky nám zaslat požadovanou délku náhrdelníku a my vám ho připravíme na míru. 

Jak výrobky vyměnit?

Napište nám na info@laboka.cz, pošleme vám kód pro vrácení přes Zásilkovnu, nic nemusíte platit. Dopravu k nám i zpět s novým výrobkem účtujeme v celkové částce 100 Kč. Je to pro vás výhodnější. Balíček zabalte do krabičky, aby se cestou náušnice nepoškodily. Jakmile výrobek obdržíme ke stovce za dopravu přičteme nebo odečteme rozdíl ceny nového výrobku, kterých chcete vyměnit. Poté vám pošleme podklady k platbě a po uhrazení odesíláme nový balíček. 

Jak výrobky vrátit?

V případě, že jste si nákup rozmysleli a výrobky chcete vrátit, zašlete je prosím na adresu: Markéta Křížová, Pod Pahorkem 191, Nová Ves pod Pleší, 262 04 společně s číslem objednávky a číslem účtu, kam chcete peníze vrátit.

Jak výrobky reklamovat?

Na každý výrobek se vztahuje 2 roky záruka. Pokud se s ním cokoliv stalo, neváhejte nás kontaktovat e-mailem na info@laboka.cz, domluvíme se na výměně či opravě. Není třeba zasílat vyplněný formulář či fakturu, víme, že jsou výrobky naše. Pošleme vám kód pro zpětnou zásilku zdarma a výrobek vám opravíme a zdarma zašleme zpět k vám. 

Jak pečovat o zakoupené šperky?

Dřevěné a skleněné šperky vydrží mnoho. Jsou vyrobené ze skla a chirurgické oceli. Zapínání nečerná, je vhodné pro alergiky na kov. Vyvarujte se přímému kontaktu s vodou. Párkrát při zapomenutí koupání šperky vydrží. Ale při pravidelném namáčení už by mohli být patrné známky poškození. Hodně dlouhodobé vystavení přímému světlu nebo slunci může mít vliv na blednutí obrázku. Ne však při běžném nošení, ale u skladování. V případě, že se se šperkem stane cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Vztahuje se na něj dvouletá záruka. 

Ráda bych vám napsala recenzi ...

Od odeslání výrobku vám během 14 dnů přijde výzva na recenzi. Případně je možné vložit recenzi na Google či na Facebook. Předem děkujeme. 

Něco mi při nákupu vadilo ...

Jakákoliv zpětná vazba nám pomůže se zlepšit. Prosíme cokoliv vedlo k vaší nespokojenosti, napište nám to. Děkujeme.

 

DOPRAVA A PLATBA

Doprava a platba

Objednávky zaplacené do 13:00 odesíláme většinou následující den. Balíčky vyzvedává dopravce každý den brzy ráno kromě čtvrtka.

Dopravu zdarma získáte pro objednávky nad 950 Kč. U nižších objednávek je doručení přes PPL na výdejní místo za 79 Kč, na adresu za 119 Kč. Přes Zásilkovnu doručujeme na výdejní místo za 99 Kč a na adresu za 129 Kč.

Poštovné pro Slovenskou republiku činí přes Zásilkovnu 175 Kč / 7 EUR.

 

 

 

REKLAMACE VÝROBKŮ

 

Reklamace výrobků

Pokud se se šperkem cokoliv stalo, neváhejte nás kontaktovat e-mailem na info@laboka.cz, domluvíme se na výměně či opravě. Není třeba zasílat vyplněný formulář či fakturu, víme, že jsou výrobky naše. Pošleme vám kód pro zpětnou zásilku zdarma a výrobek vám opravíme. 

 

 
VRÁCENÍ VÝROBKŮ

Vrácení výrobků

V případě, že jste si nákup rozmysleli a výrobky chcete vrátit, zašlete je prosím na adresu: Markéta Freisleben, Pod Pahorkem 191, Nová Ves pod Pleší, 262 04 společně s číslem objednávky a číslem účtu, kam chcete peníze vrátit.